מודה לבורא העולם שאת היית העורכת הדין שלי

המלצה מלקוחה

עו”ד מרב וייס היקרה,
מודה לבורא העולם שאת היית העורכת הדין שלי
זכות היא לי, לכתוב לך כמה מילות סיכום והודיה כשטיפלת בתיק שלי. ראשית ולפני הכל, תודה על המקצועיות והנחישות וההצלחה שהובילו להכיר בי ובזכויותיי כאלמנת נכה צה”ל.
הנך בשבילי דמות ומופת לאישה העוסקת בעריכת הדין.
הגעתי אליך בהמלצת חברתי שטופלה על-ידיכם ובהצלחה רבה בעניין הדומה למקרה שלי. במפגש בינינו הרגשתי שהקרקע נשמטה לי מתחת לרגליים, בעקבות פטירתו של בעלי בלי כל התראה מוקדמת והשאיר אותי עם הרבה שאלות, ובעקר שאלות קיומיות ולראשונה התמודדתי מול חוסר ודאות גדול.
בתיק של בעלי לא מצאתי את ידי ורגלי, לא הבנתי משמעות המסמכים שהיו ברשותי, ובעקר לא היה לי ברור מה הסיכויים שלי מול משרד משופשף ועתיר ניסיון.
כבר במפגש הראשון הרגשתי שהגעתי אל אדם מאוד מקצועי. מעיון במסמכים ידעת מה חסר ומה עלי להשלים ואילו מסמכים את תדאגי להשיג מהמוסדות הרלוונטיים, הייעוץ שלך היה מקצועי ללא דופי.
במפגש הנוסף, השיחה הייתה ארוכה ומייגעת וכללה שאלות רבות ומקצועיות במטרה להגיע לדיוק בפנייתך ודרישתך מהגוף הנתבע.
חשתי ביטחון שהתיק שלי נמצא בידיים מאוד מאוד מקצועיות, נסכת בי ביטחון שרצונך לסייע ולעזור לי ככל הניתן תוך שמירה על האתיקה המקצועית, ידעתי וגם הרגשתי את הכנות שאת תעשי כל שביכולתך שאזכה בתיק וזאת בהגינות ונאמנות למקצוע בו את עוסקת. מעומק לבי ידעתי, שיש לי על מי לסמוך.

לסיום, אברכך כי תהא משכורתך שלמה מאת ה’, ויהי רצון שה’ ישפיע עליך שפע של טובה, ברכה ואורה, בריאות ושמחה, שתמשיכי לעסוק בעיסוקך ולקדש שם השם ובסיעתא דישמיא תעלי מעלה מעלה, ותזכי שלקוחותיך יבואו ויכירו בכל הטוב והמקצועיות שאת מגלה ומשקיעה בתיק הנופל לידיך.
זכיתי להכיר אותך, את ה”בן אדם” שבך.. את השראה אמיתתי,.. פצצת אנרגיה וכריזמה, עו”ד מרב היקרה לא רק תוצאה הותירה בי זיכרון טוב, כי אם גם הכרת הטוב החקוקה בלבי על כל הדאגה הכנה והיחס החם, הסבלני, מסבירת פנים והאכפתיות כנה ואמתית.
בהזדמנות זאת אודה למזכירותיך המסורות, ענת ודנית הסבלניות, מאירות פנים ו”מכניסות אורחים”.

ולה’ יתברך – “שממך הכל ומידך נתנו לך” ולאחרים, יהי רצון שיהא הכל נחת רוח לפניך

יהי רצון שהקב”ה ישרה הברכה בכל מעשי ידיך,
וימלא כל משאלות לבך לטובה ולברכה
בת-שבע רז
כרמיאל

אצטט מרבי מנחם מענדל שניאורסון :
“אם נצא מגדרנו למען האחר, נוכל לתת לו ללא גבול”

המלצה מלקוחה

דילוג לתוכן